Saturday, December 19, 2009

WenGGG...

WAhaha...masuk ari ni dah 2 hari aku weng... kple otak da xbetol da..tapi blog ttap gak kena update.huhu... org tgk aku nampak normal...senyuman sentiasa tapi hnya aku je tahu mcm mane keadaan hati aku..

miss him so much tapi de miss aku ke?? xkhabrkan berita langsung... riso aku. tapi xpe la...sekurang-kurangnye aku tahu die ade.. sob sob sob... :( sabarlah wahai hati.. dugaan... ak tunggu de.

ade org cakap aku ni complicated.. ye ke? agaknye la kot...mybe ak xsedar bhwa aku nie seorang yg complicated. suke memperbesarkan hal kecik, suka wat keje yg sia-sia n many more.. wahaha..buruknye aku...baru aku sedar... cukup terasa dan terkilan sampai ke kalbu...aku cuba jd yg terbaik tapi aku tetap jadi yg buruk.. waaaaaaaaaa sedey nye.. sape yg phm aku... semua yg aku wat salah.. kata2 yg kuar dari mulut aku nie semua salah..aku salahkan diri sendiri pon salah..aku kutuk diri sendiri pon salah.. semua benda la salah... aku weng..weng...wengg...

sesungguhnye aku menyayangi insan itu sepenuh hati aku...n insan itu treat ak mcm nie.. xpe.. sabar la wahai hati... mybe nie test dr dia tuk aku.. tp sampai bila?? :(((((

" leave me alone".....sampai bila?? waaaaaaaaaaa........I MISS HIM so MUCHHHHH.... :(((

No comments:

Post a Comment