Sunday, December 20, 2009

my buddy

ahmad akram bin... ape eh name bapak die...aku da lupe da.. my kayak partner merangkap best fren ak bg ketegori lelaki..wahaha... student final year kat UPM degree dalam sains pertanian..
nie budak nie suh aku promote die dalam blog aku....so sbgai kawan aku tlg la promote...jgn lupe berterima kasih kat aku nanti pak cik..huhuhu..

awal kenal...ak ngn dia satu group mase kitaorg dak2 matrik pg wilderness camp kat pulau tuba... betelgeous whoooahhh... " betelgeous hot to go.. H. O. T. T.O. G. O...hot to go auuummm...hot to go auuumm... baaaaaummm...baaaaummm....betelgeous whoooahhh..." dan mase aktiviki kayak...aku partner same ngn dak nie la.. si pembuli..huh..kurang asam...

pak cik nie mase kat U aktif la jugak...aktif menjadi saudagar dadih yg popular kat UPM..betol ke?? pastu memegang jawatan sebagai t.pgrh mase kat kolej dia la...n pengarah program diner kolej...waaa...impress gak la aku kat die... xsangke kawan aku nie..popular gak.

dia bgtgau aku, dia menjadi rebutan para wanita.. sbb de sangat prihatin.wahahha...la ye ke? xtau la plak aku...tapi ade aku kesah..kih3..emmm... hobi bdk nie...semuanye berkaitan dengan dadih...skit2 promote dadih..dadih...dadih...hahhaa...

pe lg aku nak ngarut pasal dak nie ehh...xde idea da aku...pak cik otomen tol la die nie..
pape pon aku da tlg promote ko.. ko kne bayar rrr.. walopon ko xbc blog aku nie...tapi aku tlg gak r promote dadih ko...wakakakaka.... :P

k2...bis cite pasal die...sebok je kat ruang blog aku..cett...

No comments:

Post a Comment