Wednesday, December 16, 2009

HaTi OH hATi

hati oh hati... kenapa hari nie kau cukup sakit, terkilan, terluka... kenape kah kau wahai hati?? Huhh... sepanjang mase kau teringatkan si dia... Kenapa wahai Hati?? kenapa kate-kata tu cukup merobek hati ni... pedihnye rase...

kenapa hati ini sering berduka...adakah tiada sinar kegembiraan menanti...kenapa mesti hati yang menanggung segalanye?? kenapa??kenapa?? why?? i dun get it... knape mesti keadaan ini yang berlaku?? puncanye?? sikap ku? ego nye? ku tak mengerti... mungkin benar bagai dikata... cinta itu manis bila gembira...bile berduka?? think about it..

aku tidak memahami, ak cepat melenting, buruknye aku... tetibe aku berfikir...dia terlalu sempurna bg ku...sedangkan aku?? adakah aku layak untuknye? only the best girl can be with the best man... kata-katanye membuka mataku... mungkin...or mungkin... aku benar-benar tidak layak untuknye... i try to be the best girl...tapi..keadaan tidak mudah seperti yang di sangka.. but i will try harder...



No comments:

Post a Comment