Wednesday, March 31, 2010

~kekuatan itu perlu bila mana penantian itu suatu penyeksaan~

Bismillahhirrahmanirrahim~
~Dengan nama ALLAH yg maha pemurah lagi maha penyayang~

hari ini...hari monyok sedunia...ape yg aku nak buat hari semuanye tidak bermaya~ bagai sebahagian drp diriku ini tidak berada bersamaku.. manakah kau menghilang syg? smlm setelah menanti dengan penuh kesabaran akhirnye tepat jam 5.44 ptg...aku menerima msg pertama drinya selepas seminggu tidak dapat berkomunikasi... aku kehappian..ya aku kegembiraan~ YA ALLAH.. terima kasih YA ALLAH... sesungguhnye dia yg ku nanti... hingga akhirnya YA ALLAH.

aku mengucapkan kata rindu padanya...kemudian dia membalas gembira...kemudian aku khabarkan kesedihanku lalu dia memohon kemaafan kerana tidak dapat meluangkan masa untukku...syg.. aku tidak menyalahkanmu syg.. aku faham keadaanmu... jgn bersedih syg.. aku sentiasa menanti dirimu.. ya..aku akan tetap menunggu sehingga kau kembali pulang ke pangkuanku.. i miss every moment we have sweetheart...

i'm waiting for u..~ bintulu... here he come... i luv u sweetheart~

No comments:

Post a Comment